Senyumlah sayang.





Hye, Assalammualaikum. 

Entah kenapa tiba-tiba hari ni aku rajin lah pulak untuk menaipkan huruf kat keyboard ni.
Sekadar untuk menghilangkan mood sedih yang tengah beraja kat hati aku. Sedih sebab aku tak dapat kawal perasaan geram aku dekat seorang makhluk Allah ni. JERK ! 

Tak tahu kenapa, tapi normally kalau aq geram atau tension tahap dewa kat seseorang tu, aku confirm tertido punya. Hehehe.. Mungkin kerana perasaan & semangat yang terlalu menebal untuk mencari penyelesaian bagi masalah yang kau hadapi. Secara tak langsung telah menyebabkan aku tertidur tanpa sedar. Huhu. Tapi, orang lain tak faham, diorang selalu ingat aku sengaja nak lari daripada masalah. 

Bukan sekali jadi macam ni, tapi dah banyak kali dah. 
Aku dah cuba dah untuk tak tertidur tapi itulah tetap jugak tertidur. huhu.. 

Petang tadi sebelum berbuka, ayahanda aku tegur kenapa aku nampak ceria sangat.

Me : Ceria? hehe.. ( tapi, hati aku dah mula sebak ).

Jangan pernah tertipu dengan senyuman,
Bibir mungkin mengukir senyum,
Hati yang terluka mungkin sedang dirundung pedih.


Selepas tarawikh, aku naik kat bilik. Siapkan esei untuk MARA sambil dengar lagu PeterPan ( Mungkin Nanti ) . Tiba-tiba je aku ternangis. huu~ nasib tak de orang nampak. Ntah pape ntah.


                                             crying makes me feel better >.<


---> Thank you for reading my story. ^.^

0 Orang mengomel