Tuesday, July 24, 2012

Overnight Camping Trip With Breakfast + Unlimited Entrance to Bee Farm & Orang Asli Village




Hye, Assalammualaikum semua. 

Wink2 . ^_^ . Nur harap korang semua sihat-sihat belaka. Alright, today Nur nak kongsi sikit maklumat tentang Overnight Camping Trip to Bee Farm and Orang Asli Village. Haa.. kepada sesape yg suka  ber 'overnite' and jungle trekking tu bolehlah singgah kt sini. Yelah, daripada korang takde buat apa-apa. Hehe. Lebih baik kita jalan-jalan untuk menenangkan minda sambil mensyukuri nikmat yang Allah kasi kat kita.


About Bee Farm :

  • terletak dekat Melaka & telah dijadikan sebagai salah satu tarikan paling besar kat sana. Sape yang orang Melaka tu bangga leteww. hihi! >.<
  • Terdapat lebih daripada 100,000 lebah dalam sangkar lebah di ladang lebah terutamanya daripada spesies Itali.
  • Terapi Pengalaman Bee Venom Sting.
  • Ada Mini Zoo dan Tapak Perkemahan. (Sesuai untuk yang dah berkeluarga)


Untuk maklumat lanjut, korang bolehlah layari laman web ni : KLIK SINI & SINI. TQ :)



No comments:

Post a Comment