Ramadhan Menjelma Kembali.


                                                     


                                                   Hye, Assalammualaikum w.b.t.

Bulan Ramadhan menjelma kembali, jadi aku nak mintak maaf kepada sesiapa yang pernah aku tersakitkan hatinya sama ada secara sengaja atau pun tak sengaja. Aku mintak maaf jugak kalau aku ada ter'mengata' korang ke. hehehe.. maklumlah,. aku ni hanyalah insan yang lemah yang tak lari daripada salah & silap. walau sejauh mana pun aku mengelak untuk berkata sesuatu tentang korang tapi hati aku ni tetap jugak ingkar untuk berbuat demikian. So, dengan itu... aku berharap korang dapat memaafkan aku.

rajin-rajinlah kita baca al-quran sempena bulan ramdhan yang penuh berkah  ini.
                                       
Dengan kesempatan ini jugak, aku nak berkongsi niat puasa ramadhan. semoga kita semua mendapat lebih rahmat & berkat dalam bulan ramadhan ini. amin..





----> Thank you for reading. >.<

0 Orang mengomel