Tuesday, March 13, 2012

Happy Lovely Day!!!

Always Waiting for you my Mr.Right


Our Love is like a melody 


hati ni..
hati ini selalu mendambakan dirimu.

hati ini..
hati ini selalu menginginkan dirimu sentiasa berada di sampingku.

hati ini..
hati ini selalu berharap agar kau ditemukan dengan cinta sejatimu.

hati ini..
hati ini selalu berharap agar dirimu berubah.

hati ini..
hati ini selalu berdoa agar dirimu diberi hidayah.

hati ini..
hati ini sentiasa mengharapkan yang terbaik buatmu.

hati ini..
hati ini tidak pernah melupakanmu.

hati ini..
hati ini juga tidak pernah menyesal kerana pernah mengenalimu.

hati ini..
hati ini ingin mengucapkan terima kasih kerana telah menceriakan hidupku walau seketika.


To fall in love with you was not a mistake...



  Love doesn't make the world go round. Love is what makes the ride worthwhile.


THE END
THANK  YOU

Monday, March 12, 2012

Kisah Si Semut dan En.Gajah





Suatu hari, Seekor semut membisikkan ketelinga seekor gajah..


Kemudian gajah jatuh lalu pengsan..


Nak tau ke semut ckp ape??


























" sygg...i hamil anak u..."


hohoho...








...HEHEHE...
THE END

Saturday, March 10, 2012

Bunyi sama tapi maksud berbeza




Pada suatu malam, sedang seorang gadis memeriksa fail di dalam pendrive nya.
Muncul adik lelakinya yang masih berusia 8 tahun berdiri di sebelahnya.

Adik : Kakak buat apa tu kak?
Kakak : Cari video cerita hantu yang adik nak tengok tu lah.
Adik : Owh,..akak tahu ke nak cari macam mana??
Kakak : Eh, budak ni. Kakak tahu lah nak cari macam mana. Amboi, adik memperkecil-kecilkan kebolehan kakak ya. (marah kakaknya dalam nada gurauan)

Tiba-tiba....

Adik : Haa?? Mom and Dad??? Mama dan mati???? mama..kakak tulis mama dan mati ma dekat laptop. (ngadu adiknya)

Kakaknya yang terkejut dengan kata-kata adiknya memandang skrin laptop yang berada di hadapannya dan cuba untuk mencari ayat yang adiknya sebut sebentar tadi. Pecah tawanya apabila menjumpakan ayat yang disebut oleh adiknya tadi. Masakan tidak, maksud yang diberikan oleh adiknya tadi jauh beza dengan perkataan nya. hahahaha. berderai tawa kakaknya melihat 'kepandaian' adiknya. Sahlah, adiknya itu perlu dimasukkan ke kelas tuisyen dengan secepatnya sebelum makin parah jadinya. kih..kih..kih..>.<





                            THE END
               ENJOY THIS CARTOON



Eating!!! hehe!






Teringat kenangan time kecik-kecik dulu time aku dengan adik-adik nak makan. hehe.



Papa : Okay, makanan dah siap. Jom makan semua. Nganga mulut besar-besar. Cepat..kapal terbang nak lalu ni. Ngaaa....(efek bunyi kapal terbang).

pastu, kitorang adik beradik pun ikutlah nganga. maklumlah, perut dah lapar telah aja lah.
hahaha. lepas kapal terbang, bapak aku tukar pada kereta api lah,
kereta kebal lah sampai kitorang habiskan makanan tu.
hehe. kelakar pulak apabila teringat balik. :)
thank you dad >.<



#kenangan menghidupkan zaman#


Thursday, March 8, 2012

My Mr.Right!






A girl can wait for the right man

to come along but in the meantime

that still doesn't mean 

she can't have a wonderful time with

all the wrong ones...