Life, Live & Hope... ( poem utk kamu kawan )

                       




                          Hye, Assalammualaikum w.b.t...

Jam dah menunjukkan hampir 4 pagi. Tapi, macam biasalah mata sepetku masih tak nak pejam.
Dah banyak kali aku pujuk & goda tapi dia tak nak tutup daa. Hurm, selfish betul lah dia ni kan.
( mata oh mata )...

Maya Karin aku pun dah terbongkang kat sebelah aku lepas penat susukan anak-anak dia. Kesian
dia, dahlah janda kena jaga anak 4 orang tanpa kasih sayang seorang suami. Ni semua gara-gara
laki dia kena baham dengan anjing. kesian ..

Ops, soryy. kita dh lari drpd tajuk ni. Actually, today aku nak cerita pasal seorang sahabat aku.
Aku rasa dia dah banyak terima dugaan sejak kecil lagi. Now, sekarang dia tengah ada problem
dengan adik & ayah dia.

Nak salahkan dia sorang pun tak boleh, tak adil lah camtu kan? stiap kali dia cite problem dia kat
aku, aku yang dengar ni pun rasa mcam aku yg alami masalah tu. bagi aku, dia merupakan seorang
heroin. yelah, walau hidup dia macam tu. dia masih boleh survive dengan life dia even hampir semua
ahli family dia tak pedulikan dia.

Apa-apa pun, all the best untuk dia...


whatever it is, remember I always be your friend, YOURS forever dear...

Life, Live & Hope... ( poem utk kamu kawan )

Life may seems cruel,
but for the one who is the winner,
will know the secret of life sincerely.

Life may seems unfair,
but for the one who is patient,
will reach the top of the world.


0 Orang mengomel