Mengembara ke alam baru.

                                                 Hye, Assalammualaikum.

Hurm, tetiba rasa macam terlebih bersemangat pulak untuk menulis kepada korang. Macam biasa, idea untuk mengarit tu selalu datang time kita tak bersedia. Okay, enough! hari ni aku nak bercerita tentang perasaan aku untuk melangkah ke alam baru. (ecece... macam baby baru lahir plak aku ni.)
Nope! that's not my point! hehe..




Untuk pengetahuan korang selasa depan aku akan menjalani kehidupan sebagai penuntut PIIC. Sebuah kolej yang terletak kat Puchong, Selangor. Well, tempat dai agak jauh lah dari tempat tinggal aku. Bagi aku, ni merupakan first time aku tinggal berseorangan tanpa keluarga. huhuhu.. rasa macam kena halau drpd rumah pulak. tapi, apa boleh buat itulah bayaran yang harus aku bayar demi menjadi seoarang makhluk Allah yang berjaya bukan sahaja di dunia bahkan di akhirat kelak. amin...

               tak senyum tak bermakna dia bahagia. senyum pulak tak bermakna kita bahagia.

Hurm, perasaan aku??? tak payah tanya lah. Confirm gundah gulana. Yelah, first time berpisah dgn family. Of course lah rasa janggal kan? hehe..tapi, Don't worry. aku akan cuba sedaya mungkin untuk menutup rasa janggal tu. Macam-macam yang ada kat otak aku ni sampai terbawa-bawa kat dalam mimpi. fuhh! seram beb  wa cakap lu! Drpd reaksi aku mungkin korang akan cakap ni terlalu paranoid. Tapi, ada aku kisah? Erm, tapi  apa yang penting kerjasama . (hehe...gaya wonderpet). Aku harap aku akan dapat berubah jadi lebih baik bila belajar kat sana nanti. Wish me luck ya !!!

---> Sorry banyak mengarut !

0 Orang mengomel