Apa kaitan Stem Cell Induk Manusia & 7 Eleven ?

Assalammualaikum readers , 
hari ni Cik Ziyi nak story tentang Stem Cell Induk Manusia yang memang Allah jadikan sangat kreatif dalam sistem tubuh badan kita . Malangnya , tak ramai yang tahu tentang kehebatan stem cell induk manusia ni yang sebenarnya mampu untuk menghasilkan sendiri penawar penyakit yang ada pada tubuh badan manusia . Seperti yang dinyatakan oleh Allah . Tiada penyakit yang tidak boleh disembuhkan melainkan mati .


Malahan , dalam diri manusia itu ada 73 trillion sel . Dalam sel-sel ini ada ibu sel . Dalam ibu sel ini ada cahaya . Dalam cahaya itu ada tenaga . Dalam ibu tenaga itu ada rahsia Pencipta yang menghidup & yang mematikan segala yang ada . Subhanallah .... sempurnanya Allah menjadikan khalifahnya di dunia ini . Di dalam tubuh manusia tersimpan 'rahsia & ibu segala ubat' ada di dalam tubuh setiap anak Adam itu sendiri .

Rujukan klinikal + logik : 1 jam selepas mengambil 1 sachet Cellmaxx berlaku pertambahan 3 hingga 4 juta stem cell induk dewasa di dalam tubuh kita . Istimewa dan hebatnya stem cell induk ialah ia mampu menukar diri @ membentuk kepada 220 jenis sel , tisu baru dalam organ dan badan manusia .


Jika AFA Cellmaxx mampu membantu menghidupkan semula tulang sum-sum kita, mengapa pesanan ini kita abaikan ??


Hubungi saya untuk maklumat lanjut tentang AFA Cellmaxx 

Farah Assheqen : 013-2401820

atau jumpa kami di sini Facebook Superfood AFA

0 Orang mengomel