Tuesday, June 12, 2012

Awak/Saya.. kapelkah itu??




   
                              Hye, Assalammulaikum w.b.t...


Hari ni beta nak cerita sikit tentang pangai dinda beta yang kadg2 wat beta rasa nak marah tahap dewa.Yela, apa taknya. Beta kan selalu mesej kawan-kawan lelaki yang beta baru kenal guna bhsa awak/saya.
Then, dindda beta sesedap rasa je anggap semua kawan lelaki beta tu 'boyfriend' beta.

hehehe... comel kan beta time marah???

Pastu, pergi kecoh kat parents beta larh. Haii, suka betul dinda beta ni bergosip. Beta bukannya apa,
I just don't like people talk something fake about me. hohoho... ( ayat mcm bajet ) hehe..
Do I care??? Dahlah, beta ni jenis sensitif. Tapi, takpe oleh kerana beta ni seorang yang penyabar lagi pemurah jadi beta pun memaafkanlah dinda beta.


bayangkan kalau muncung beta sedepa mcm budak ni... hehe.. (comfirm cute  gilak )

Thank you 4 listening! >.< !



No comments:

Post a Comment